U sistema di cuscinetti di rotore di simulatore hè statu operatu mentre posizionatu in diverse orientazioni. I testi successivi sò stati compiuti per dimustrà ancu e capacità di i cuscinetti in miniatura di spinta. Una bona correlazione trà a misurazione è l'analisi hè osservata. I tempi di accelerazione di u rotore assai brevi da u restu à a velocità massima sò stati ancu misurati. Un simulatore di teste parallele hè stata utilizata per accumulà più di 1000 cicli start-stop per dimustrà a vita di u cuscinettu è u revestimentu. Basatu nantu à sta prova di successu, hè previstu chì u scopu di sviluppà turbochargers senza oliu è picculi turbojet chì operanu à alta velocità cù longa vita serà rializatu.
I requisiti per i cuscinetti d'alta prestazione è di longa vita per questa nova classe di macchine sò severi. I cuscinetti di elementi rotanti convenzionali sò severamente sfidati da a velocità è a capacità di carica necessaria. Inoltre, salvu chì u fluidu di prucessu pò esse usatu cum'è lubricante, un sistema di lubricazione esternu serà quasi sicuru.
L'eliminazione di i cuscinetti lubrificati à l'oliu è u sistema di furnimentu assuciatu simplificherà u sistema di rotore, riduce u pesu di u sistema è aumenterà u rendiment, ma aumenterà a temperatura interna di u compartimentu di cuscinetti, chì in fine necessitarà cuscinetti capaci di funziunà à temperature chì avvicinanu à 650 ° C è à alta velocità. carichi. In più di sopravvive à e temperature è e velocità estreme, i cuscinetti senza oliu anu ancu bisognu di accoglie e cundizioni di scossa è vibrazione sperimentate in l'applicazioni mobili.
A fattibilità di applicà cuscinetti di foil cumpleti à i picculi turbojet hè stata dimustrata in una larga gamma di cundizioni di temperatura, scossa, carica è velocità. I testi à 150.000 rpm, à a temperatura di i cuscinetti sopra i 260 ° C, sottu a carica d'urto à 90 g è l'orientazioni di u rotore cumpresi 90 gradi di pitch and roll, sò stati tutti cumpleti cù successu. In tutte e cundizioni testate, u rotore supportatu di cuscinetti di foil restava stabile, e vibrazioni eranu bassu, è a temperatura di i cuscinetti era stabile. In generale, stu prugramma hà furnitu u fondu necessariu per sviluppà un turbojet senza oliu o un turbofan d'alta efficienza.
Riferimentu
Isomura, K., Murayama, M., Yamaguchi, H., Ijichi, N., Asakura, H., Saji, N., Shiga, O., Takahashi, K., Tanaka, S., Genda, T., è Esashi, M., 2002, "Sviluppu di Microturbocharger è Microcombustor per un Tre-
Turbine di Gas Dimensional à Microscale ", ASME Paper No. GT-2002-3058.
Tempu di post: 28-jun-2022