A migliurà di l'efficienza di i motori di combustione interna hà purtatu à una riduzzione di a temperatura di u gasu di scarico. U rinfurzà simultaneamente di i limiti di emissioni di scarico richiede metudi di cuntrollu di emissioni sempre più cumplessi, cumpresedopu à u trattamentua so efficienza dipende in modu cruciale da a temperatura di u gasu di scarico.
Collettore di scarico a doppia parete ècarcassa di turbinamoduli fatti di lamiera sò stati usati in i mutori di benzina dapoi u 2009. Offrenu u putenziale in i mutori Diesel muderni per riduce l'emissioni di contaminanti è u cunsumu di carburante. Offrenu ancu vantaghji in quantu à u pesu di i cumpunenti è a temperatura di a superficia in paragunà à i cumpunenti di ghisa. I risultati suggerenu chì l'applicazione di sistemi di scarico isolati da l'aria pò purtà à una riduzione di l'emissioni di HC, CO è NOx à u tubu di scappamentu intervallu da 20 à 50%, secondu u disignu di u mutore, a classe d'inerzia di u veiculu è u ciclu di guida, paragunatu à un sistema di scarico di basa dotatu di un collettore di scarico in ghisa convenzionale è carcassa di turbina.
Cù l'applicazione di strategie EGR ottimisate, un aumentu di i livelli di NOx di u mutore puderia esse permessu apprufittannu di a più alta rata di cunversione NOx in u SDPF. In cunsiquenza, un potenziale generale di risparmiu di carburante di finu à u 2% hè statu osservatu in WLTP è Ulteriori miglioramenti tecnologichi in i motori diesel sò necessarii per cumpiendu a legislazione di gas di scarico sempre più rigorosa è a riduzione simultanea di emissioni di CO2. In l'UE è in certi altri paesi, a migliione di e prucedure mandate, cum'è a Procedura di Test di Veiculi Leggeri (WLTP) è i limiti di emissioni reali di guida (RDE), sò quasi sicuru d'esse introduttu. L'intruduzione di sti prucedure strette richiederà più migliure in l'efficienza di u sistema. In più di un DOC è di un filtru di particulate diesel (DPF), i futuri motori seranu equipati di un dispositivu dopu à u trattamentu NOx, cum'è un catalizzatore di almacenamento di NOx o un sistema di riduzzione catalitica selettiva.
Riferimentu
Bhardwaj O. P, Lüers B, Holderbaum B, Kolbeck A, Köfer T (ed.), "Innovative, Combined Systems with SCR for Next Stringer Emission Standards in US & EU", 13th International Stuttgart Symposium on Automobile and Engine Technology, Stuttgart , 2013.
Tempu di post: 23-May-2022