Lettera di ringraziu è Notificazione di bona nova

Cumu si! I mo cari amichi !

Hè una disgrazia chì l'epidemie domestica hà un impattu negativu enormu annantu à tutte l'industria da aprile à maghju 2022. Tuttavia, hè u tempu chì ci mostra quantu amabili sò i nostri clienti. Semu assai grati à i nostri clienti per a so comprensione è u sustegnu durante i tempi difficili speciali.

"Avemu capitu, questu hè qualcosa chì ùn pudemu micca vede vene è a culpa di nimu" "sicuru, senza prublema, pudemu aspittà"

"Capisci bè, per piacè fate cura" ... ...

Quessi sò tutti i missaghji da i nostri cari clienti. Ancu s'è i metudi di trasportu in Shanghai si sò firmati durante quellu tempu, ùn ci anu micca incitatu à furnisce e merchenzie, ma invece ci anu cunsulatu per piglià cura di noi stessi è attenti à l'epidemie.

Tutti sapemu chì hè u tempu più duru da u macro à u livellu naziunale, a situazione di l'industria, à a vita di tutti. Previsione di crescita economica globale anticipata da 3.3% à -3%, un downgrade inusual di 6.3% in trè mesi. Cù una perdita massiva di l'impieghi è una inuguaglianza eccessiva di u redditu, a miseria glubale hè prubabile di aumentà per a prima volta da u 1998. Ma credemu fermamente chì pudemu travaglià inseme per superà e difficultà.

Eccu duie boni nutizie per sparte cù i nostri amichi.

Prima, avemu ripigliatu à travaglià, è a produzzione torna à a normale. Inoltre, u trasportu è a logistica sò tornati. Dunque, organizzeremu i prudutti è a spedizione u più prestu pussibule.

Siconda, per sprimà a nostra gratitùdine à i nostri clienti per u so supportu è a cunniscenza, avemu a pianificazione di certi avvenimenti di produttu in un futuru vicinu. Sì avete qualchì pruduttu chì site interessatu o una forma di attività chì vulete, per piacè cuntattateci.

Cumu l'ammentatu parechje volte, avemu insistitu annantu à "A vostra attività hè a nostra attività!"

In un tempu cusì speciale è difficiule, travagliemu inseme per superà i difficiuli è creà brillanti!

 


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022

Mandate u vostru missaghju à noi: